søndag den 31. august 2014

2 uger senere

Projekt cardigan skrider fremad. Det er nu 2 uger siden, at jeg lagde blomsterne ud i det mønster, som jeg skulle vælge. Jeg lagde spørgsmålet ud til mine læsere, og de var mest stemt for mønster nummer tre - ligesom jeg selv.

Nu er jeg så færdig med at hækle selve kroppen af cardiganen. Sådan så det ud tidligere i dag da jeg havde sat alle striberne sammen og spredt det ud på gulvet. Jeg har tilføjet ekstra 4 striber end der er i den oprindelige opskrift, så derfor er den så lang.


Få timer senere har jeg nu sat hæklet bærestykke, så nu er det faktisk blevet til en vest. Her får I både et billede forfra og bagfra.





Husk at der er en giveaway. Reglerne er simple - husk at deltage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.