søndag den 24. august 2014

Flere farver

Hvor mange farver kan du komme på dine negle uden at det ligner en farvelade? Det spørgsmål satte jeg mig for at finde ud af.
Jeg havde originalt tænkt mig at lave en gradient. Dette ville involvere en svamp, lidt neglelak og uanede mængder tålmodighed med pensel og acetone. Jeg prøvede først med venstre hånd, men jeg tror min svamp er for luftig, og min gradient blev alt for grov at se på. Så jeg besluttede mig for at gå i anden retning.

Tidligere på året købte jeg mig nogle nailvinyls fra http://nailvinyls.com/. Principielt kunne jeg jo bare bruge tape, men de her er super, super nemme at bruge. Mine vinyls har desværre haft leget gemmeleg med mig siden maj, men heldigvis fandt jeg dem i dag.





Jeg købte nogle store chevron, nogle mini, straights, zebra striber og stjerner. Til mit design i dag har jeg valgt at bruge mini chevrons.
Jeg valgte at lave en gradient på en lidt anden måde end med svamp og neglelak alle steder. Jeg synes faktisk selv, at det er rimeligt vellykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.