søndag den 17. august 2014

Nailart: Quatrefoil

Jeg ville faktisk have lavet en watermarble (se den sidst i indlægget), fordi jeg synes den fra i sidste uge var så fin. Da jeg så prøvede i går, var der noget, der ikke ville, som jeg ville. Så jeg gav op, og lagde en lilla base. Jeg er åbenbart bare ikke særligt god til "bare" at have en ensfarvet base på, så da jeg stop op i morgen besluttede jeg mig for at prøve et nyt mønster. Jeg fandt en tutorial på youtube og gav mig i kast.


Jeg har set dette mønster på Instagram før. Jeg synes det er rigtig smukt, men samtidig ser det vildt kompliceret ud. Det viste sig faktisk, at det kræver ganske få værktøjer.




Det kræver lidt dotting tools, en pensel og noget neglelak. Jeg er egentligt rigtig tilfreds med dette.
 Jeg har brugt Chinaglaze neglelakker til basen, og så brugte jeg OPI "My Signature is D.C" fra deres Coca-Cola kollektion. På venstre hånd besluttede jeg mig for at lave en accentnail med en lyserød farve. Slutteligt har jeg valgt at gøre lakken mat med OPI Matte Top Coat.
 Nedenfor kan du se min watermarble fra i sidste uge. Det var mit tredje forsøg på watermarble, og jeg er rigtig godt tilfreds med det. Farverne passer bare rigtig godt sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.