mandag den 28. juli 2014

1981: Spiraldug

Jeg kastede mig ud i et projekt fra 1981. Jeg havde egentligt lidt håbet, at det bare var blevet i 1981, især da jeg kom nærmede ind i det. Det færdige arbejde er (næsten) al besværet værd, men vejen hertil har været lang.





Normalt har jeg ikke problemer med at læse opskrifter, men jeg trævlede 10. omgang op omkring 10 omgange. Så fandt jeg ud af, at jeg faktisk havde misforstået næsten hele opskriften, og det førte mig omtrent mig tilbage til 3. omgang.


En film senere - cirka halvanden time og en korrekt forstået opskrift landede jeg på omgang 11 eller 12.
Nu er min 1981'er dug heldigvis(!) færdig, og nu bliver jeg nødt til at færdiggøre et gammelt projekt før jeg kan kaste mig ud i flere nye...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.