torsdag den 24. juli 2014

Must haves

Det er altid skønt at få pakker, og i dag er ingen undtagelse. Jeg bestilte i tirsdags nogle hæklenåle og to nøgler garn fra Stofstedet.dk. Jeg fik så i dag pakken - yay! Nu har jeg noget nyt garn, der egner sig perfekt til de nye duge, og hvad endnu bedre er, jeg har fuldendt min "hækle-taske".

Nogle af de ting, jeg simpelthen ikke kan undvære når jeg hækler er selvfølgelig mine nåle, en saks, min sykasse, pindmåler og mine markerings-clips.





Efter min pakke fra Stofstedet.dk har jeg nu fået samlet alle de nåle, jeg (måske) nogensinde skulle få brug for. Jeg har samlet nåle fra 1.5 mm - 6 mm. Typisk bruger jeg 3.5 mm eller 4 mm, men det er rart, at jeg nu ikke skal tænke over, om jeg har nålen, næste gang jeg skal i gang med et projekt.
Jeg har dem samlet i tasken, hvor de ligger rigtig godt beskyttet. Her er heldigvis også plads til en lille saks og en lineal.
Her sidder de sammen med et lille udpluk af mine nåle, der ellers har en tendens til at forsvinde. Derfor har jeg for nylig købt denne samling med nåle. Nu er jeg i hvert fald sikker på, at jeg aldrig kommer til at mangle nåle igen!

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale at handle på Stofstedet.dk. Jeg bestilte mine varer tirsdag aften og havde dem torsdag formiddag. Desuden har de masser af fine tilbud på både stof og meget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.