fredag den 25. juli 2014

Watermarble

Nu har jeg kastet mig ud i den absolut sværeste disciplin når det kommer til neglelak. Watermarble. Mega smukt resultat, men i guder hvor tager det lang tid, og hvor er det skide hamrende besværligt.
For at man kan få sin watermarble til at fungere kræves det en skål, koldt vand, tandstikker eller grillspyd og neglelak, der er velegnet til det. Jeg har denne gang brugt en kombination af Ciaté og Essie, da jeg ellers ikke kunne få lakken til at sprede sig.

Højre hånd


 Selve clean up på højre hånd er ikke gået såeh godt, men i det mindste ser det ikke så slemt ud, som det gjorde, da jeg lige havde lavet det.
Venstre hånd
Det er min allerførste watermarble jeg nogensinde har lavet... og nu skal der helt klart gå en god rum tid, før jeg laver en igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.